FAQ

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Bestellingen worden geleverd tussen 10u30 en 12u. Bestellingen voor dezelfde dag moeten voor 10u30 doorgegeven worden.

Tot waar leveren jullie?

Bel ons om te weten of we bij jou leveren. Op de hoofdpagina van onze website kan je een handige tool vinden waar je je straat kan ingeven. Je komt zo onmiddellijk te weten of we ook bij jou kunnen leveren.
Staat jouw straat er niet bij? Sorry, dit heeft als hoofdreden dat we de kwaliteit niet meer kunnen garanderen, anders hadden we zeer graag tot bij jou langsgekomen.


Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Ja dat kan! Via deze website kan je 24/24 bestellingen plaatsen, je kan zelf de levering of afhaling aanduiden en dit al een week op voorhand.

Hoeveel moet ik betalen om laten te leveren?

Bij levering aan huis vragen wij een minimum orderbedrag van € 15,00, de levering is gratis.

Wat moet ik doen als mijn levering niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte leveringen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten. Indien het binnen de planning past zal iemand langskomen met de correcte bestelling indien dit niet meer mogelijk is wordt de prijs omgezet in een korting. Deze korting wordt onmiddellijk en automatisch verrekend bij een volgende bestelling.

Vragen jullie dezelfde prijzen als in de handelszaak?

Ja, wij vragen exact dezelfde prijzen.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Telefonisch bestellen kan tot maximum 11:00 uur.

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt of onderweg is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.